طراحی سایت

قالب وبلاگ

کل کل سرخابی ها

طراحی سایت


کل کل سرخابی ها
 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

سلاااااااااااااامی سرخ ابی به همه دوستای گلمون، آآآآآآآآآآآآخ که چقدر دلم واستون تنگ شده بود توی این مدت که نبودم، خبرهای زیادی هم بود که میتونستیم روشون کار کنیم! از باخت وحشتناک به سئول و سوختن دماغ بعضیا (اصلا فک نکنین منظورم فتل بود! نه اصلا!!) و بازی های افتضاح  توی لیگ گرفته تا همین چند وقت پیش که 2-1 به نفتون معروووووووووووف عادل باختن! و اخرینش هم که فک نکنم اخرین گزینه باشه افتتاح اتوبان رحمتی به دست غفوری بود که با یه شوت حدود50 متری تا مدتها خودشو بین فوتبالیا معروف کرده!!

شوت غفوری تبعات خیلی سنگین و بدی میتونه واسه شماره 1 اس تق لال داشته باشه! کسی که  با کنار گذاشته شدن از تیم ملی دنبال ضعف گلرهای دیگه تیم ملی میگشت و چپ و راست از عملکرد کیروش و بازیکنانش انتقاد میکرد که حتی همبازیای خودش هم علیهش شدن دیگه به هیچ وجه با این شاهکارهایی که هربازی از خودش نشون میده فکر نکنم به هیچ وجه تا 10-12 سال دیگه که کیروش سرمربی تیم ایرانه بتونه حتی به عنوان توپ جمع کن های تیم ملی هم 1ساعت به اردو بره!!!!

موضوع بعدی تحویل گرفته شدن شدددددددددید از طرف مستر قلعه اس!! نمیدونم این بشر چرا اینقدر خودشو تحویل میگیره و دائم فکر میکنه که همه میخوان زمینش بزنن!! اخه کسی نیست بهش بگه بنده خدا فکر میکنی دیگه توی این فوتبال چیکاره هستی که همه بخوان به خاطر جنابعالی کار و زندگیشونو تعطیل کنن تا ازت آتو بگیرن؟؟ ماشاالله اینقدر دم کلفت اطرافته که به راحتیا هم دم به تله نمیدی! تا نباشد چیزکی علیپور نگوید چیزها...! کسی که به خاطر شجاعت از بازی دادن به جوونا به دست اهالی مطبوعات لقب ژنرال بهش تعلق گرفته بود حالا دیگه فقط کارش به جایی رسیده که روز به روز ضعف فنی اش بیشتر از قبل میشه و میشه گفت  اون شجاعت سابق که نداشت رو نداره!  از پیرمردهایی که این فصل دور خودش جمع کرده  گرفته تا لیستی که واسه نیم فصل داده دست فتل تا با چرب زبونی براش جمع کنه و میانگین سنی تیمش رو از اینی که هست بیشتر کنه! که میگن یکی از اون پیرمردها هم داوود حقیه!

مورد بعدی اپمون هم در مورد نامردی کمیته انضباطیه که به دلیل اینکه یه امتیاز از تیم اس تق لال کم کرده بود و بیشتررررر به خاطر بسته شدن دهن اس تق لالیا به دلایل نامعلومی که اونا رو توهین تماشاگرای تیم پرسپولیس اعلام کرده دستور دادن که یه امتیاز مبارک از جیب پرسپولیس بردارن تا یه کم سروصدای اطرافشون بخوابه! و بعد هم تا جایی که میتونسته همه رو جریمه کرده! متن کاملش رو این پایین خودتون بخونین:

  به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اسماعيل حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي درباره پرونده مجادله لفظي علي دايي و محمد مايلي‌کهن گفت: پرونده مجادله لفظي مايلي‌کهن و علي دايي بعد از بازي صبا و پرسپوليس که در رسانه‌ها با مصاحبه‌هاي گوناگون عليه يکديگر انجام دادند، هر کدام از سرمربيان دو تيم به يک جلسه از همراهي تيم خود محروم و پرداخت 10 ميليون تومان جريمه نقدي محکوم شدند.

وي در ادامه درباره پرونده بازي داماش و پرسپوليس که در ورزشگاه آزادي برگزار شده بود، گفت: علي دايي سرمربي تيم پرسپوليس به دليل رفتار غير ورزشي نسبت به تيم داوري به مدت يک جلسه از همراهي تيم خود محروم و به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد و به دليل اهانت‌هاي مکرر تماشاگران تيم پرسپوليس نسبت به تيم حريف، از باشگاه پرسپوليس يک امتياز کسر و همچنين به دليل يک دقيقه تاخير در ورود به زمين مسابقه در نيمه دوم توسط بازيکنان اين تيم، باشگاه پرسپوليس به پرداخت 3 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

 

خب دیگه فعلا بسه! تا یه اپ دیگه باااااااای

بازم مثل همیشه منتظر نظراتون هستم...  

کل کل سرخابی ها


.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 270656
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •